Vad betyder glokal för dig?

Vi arbetar och lever i en värld som för samman information och människor både globalt och lokalt. Wärtsiläs framgång är en reflektion av detta ökade behov för glokala lösningar.

Wärtsilä har nyligen lanserat sin första iPad-applikation. I applikationen kan du finna finansiella rapporter, nyheter och ett nytt sätt att interagera (ladda ner här).

För att fira ännu ett år av glokal framgång kommer Wärtsilä att dela ut två iPads under den kommande månaden. Det enda du behöver göra för att ha en chans att vinna är att fylla i formuläret under och berätta för oss vad global innebär för dig. Vi kommer att föra vidare dina tankar till resten av världen via Twitter och Facebook. Efter detta kommer teamet på Wärtsilä att slumpmässigt välja ut vinnarna bland alla inlämnade bidrag.

Fyll i följande formulär för att delta:

Den information du fyller i ovan kommer inte att användas för marknadsföring eller kontakt utöver kontakt till tävlingens vinnare. Om du är en av vinnarna så kommer en representant för Wärtsilä kontakta dig per e-post och be om postningsinformation.