Mitä Glocal merkitsee sinulle?

Me elämme maailmassa, jossa tieto ja ihmiset kohtaavat sekä maailmanlaajuisesti että paikallisesti. Wärtsilän menestys on syntynyt seurauksena tästä globaaleja ja paikallisia ratkaisuja yhdistävästä osaamisesta, jonka tarve kasvaa jatkuvasti.

Wärtsilä on juuri julkaissut ensimmäisen iPad-sovelluksensa, joka tarjoaa talousraportteja, uutisia sekä uudenlaisia keinoja vuorovaikutukseen ja sisällön jakamiseen. (lataa tästä)

Edelleen jatkuvaa menestystarinaansa juhlistaakseen Wärtsilä järjestää kilpailun, jossa palkintona arvotaan kaksi iPadia. Voit osallistua täyttämällä alla olevan lomakkeen ja kertomalla, mitä Glocal sinulle merkitsee. Me välitämme ajatuksesi muille Twitterissä ja Facebookissa. Wärtsilä valitsee iPadien saajat sattumanvaraisesti osallistujien joukosta.

Täytä oheinen lomake ja osallistu:

Antamiasi tietoja ei tulla käyttämään kaupallisiin tarkoituksiin tai välittämään eteenpäin. Tietoja käytetään yhteydenottoihin vain kilpailun palkinnonsaajia koskien. Wärtsilän edustaja tulee olemaan voittajiin yhteydessä sähköpostitse.